Adidas, Bayer, Donna Kara, Nike, Siemens, Shell... melyik kedvenc márkánk alapul az emberek kizsákmányolásán, a gyerekmunkán, a környezetszennyezesen vagy az állatkínzáson? A márkák feketekönyve egy Németországban, Ausztriában és Svájcban indult sikeres program kezdete. Fellebbenti a fátylat a nagy konszernek mesterkedéseiről, eladási praktikáiról. Részletesen bemutat ötven céget, és azok terméklistáit. Konkrét ötleteket ad a vásárlóknak: mit tehetnek, hol és mit vásároljanak.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Hans Weiss, Klaus Werner: Márkacégek feketekönyve. A multik mesterkedései
Kiadás:
Budapest,
Kiadó:
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Közgazdaság Szociológia Környezetvédelem
Terjedelem:
351 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9632065883