TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
Média-andragógia

: Média-andragógia

Kiadás:

Budapest, 2005

Kiadó:

Urbis Könyvkiadó

Kategóriák:

Pszichológia Sajtó Kereskedelem

Sorozat:

Mesterek Mesterei

Terjedelem:

167 p.

Kötésmód:

karton

ISBN:

9639291927

tartalom:

Az Apáczai Csere János-díjas szerző, Dr. Nagy Andor József ez esetben arra vállalkozott, hogy e kötetben a médiaandragógia néhány aktuálisnak tűnő problémáját tárja fel.
Dr. Nagy Andor Józsefnek a médiával való kapcsolata közel fél évszázados múltra tekint vissza. Előbb film-, majd a televízió-, azt követően a médiapedagógia problémái foglalkoztatták.
Ebben az öt évtizedben rendkívül jelentős szerepet kapott a Kelemen Endre vezette Magyar Iskolatelevízió 30 éve. Az iskolatelevízió szakértőjeként jelent meg számos magyar és idegen nyelvű publikációja, hangzottak el előadásai hazai és nemzetközi konferenciákon. Bölcsészdoktori, kandidátusi, majd akadémiai doktori értekezésében az iskolatelevíziós pedagógiával foglalkozott, az utóbbiban az iskolatelevízió történetét dolgozta fel. Házigazdája volt Egerben az 1966-tól 1994-ig kétévente rendezett nemzetközi iskolatelevíziós konferenciáknak.
Munkásságát többek között a Magyar Rádió és Televízió elnökségei három nívódíjjal ismerték el, de talán még ennél is nagyobb elismerést jelentett számára, hogy a most 45 éves felsőoktatási tevékenysége alatt hallgatói közül számosan szakdolgozatuk médiapedagógiából, végezték el eredményesen e speciális szakirányt és szereztek diplomát.
Az andragógiának szintén oktatója a szerző. Az 50 éve kapott első diplomája is e kevésbé ismert, még kevésbé elismert tudománnyal kapcsolatos.
A médiaandragógia összefüggése a médiapedagógiával egyértelmű. A gyermek- és a felnőttkor éppen úgy kapcsolódik a médiához, mint az időskor, hiszen a média elkíséri az embert a bölcsőtól a sírig, a vele való napi kapcsolat élethosszig tart. A gyermek viszont a legfogékonyabb a médiahatásokra. A felnőtt már érett, válogat, disztingvál - ha érett felnőtt. A szerző törekvése, hogy a felnőttek tudatosan alakítsák akár saját példájukra is alapozva a gyermekek és a média kapcsolatát, hogy a felnőttek számára is egyértelmű legyen a média értékteremtő, értékközvetítő szerepe, de ugyanakkor a kétarcúsága is.

Állapot:

használt, de jó állapot

Ár:

1 800 Ftrendelhető
 

Hogyan böngészhetek?

Ahogyan a leginkább kényelmes Önnek! Tekintse át kínálatunkat témakör, szerző, sorozat vagy cím szerint, vagy használja a részletes keresőt!

 

Hogyan értesülhetek az új ajánlatokról?

Rendeljen hírlevelet, így mindig naprakész lesz, és csak a kiválasztott témákat küldjük el!

 

Hogyan rendelhetek?

A raktáron lévő könyveket a ""-ba helyezve rendelheti meg! Ha a keresett könyv nem található, kérjük, jegyezze elő, s igyekszünk minél hamarabb beszerezni. (További segítség...)

Belépés

Még nem regisztrált? Kattintson a Facebook-belépés gombra vagy, ide kattintva hagyományos regisztrációt kezdeményezhet.

Súgó

Jelszó-emlékeztető kérése

A jelszó-emlékeztetőt elküldtük a megadott e-mail címre.
A levél kézbesítése legfeljebb néhány perc. Ha jelszó-emlékeztetője nem érkezik meg egy órán belül, kérje kollégáink segítségét!
A megadott email cím nem található
Ehhez az e-mail címhez nem áll módunkban jelszó-emlékeztetőt küldeni!

Az e-mail címhez, amelyhez az imént jelszó-emlékeztetőt kért, nem visszaigazolt felhasználói fiók tartozik, ezért ezzel az e-mail címmel és a hozzá tartozó jelszóval egyelőre nem lehet belépni. Kérjük, ellenőrizze e-mail postafiókját, és a kiküldött értesítőben található link segítségével erősítse meg regisztrációs szándékát. Ezt követően az eredetileg megadott jelszavával beléphet felhasználói fiókjába.

A megadott e-mail címre nincs lehetőség jelszó-emlékeztetőt kérni.

Jelentkezzen be Facebook vagy LinkedIn segítségével!

Adja meg korábban regisztrált e-mail címét, hogy elküldhessük Önnek a jelszó-emlékeztetőt!